![]()
Idag är en stor dag i bolagets historia då två anställda börjar. Tidigare har bara en deltidsanställd vd funnits.
Efter ett långdraget, tids- och energikrävande arbete har bolaget bestämt att huvudsakligen driva verket i egen regi. Förhoppningsvis ska detta ge möjlighet till att både driva verket samt att underhålla ledningsnät och byggnader mer långsiktigt.
Hälsar Ludwig och Bilbo varm välkomna!
